Una altre victòria!

I ja son cinc victòries i 3 derrotes.
Avui diumenge 27 de febrer a les 12:15 del mati ha jugat el nostre infantil contra l’Argentona amb dos baixes, Pablo Sanz i Marti Perpinyà, al final Joan Haro ha pogut jugar i també hem jugat amb l’alta d’en Roger Mas, sancionat darrerament, però expulsat amb 5 faltes al parit, quan havia jugat només 1 quart i aproximadament 4 minuts.
No ha assistit el nostre 2n entrenador, Adrià Rodríguez ni la delegada Lluna Rodríguez per motius personals. Però si aquesta jornada el nostre primer entrenador, Ferran Raventós.

A sigut un partit bastant equilibrat en casi tots els quarts. En els 4 primers quarts em jugat un dels pitjors partits de la temporada, no movíem bé la bola, no corríem, en general no li posàvem gens de ganes. Però tot a canviat al principi del cinquè quart. Ens em posat les piles, em començat a jugar amb ganes i tot a funcionat, em robat boles com nosaltres sabem, em pressionat, em defensat i sobretot em atacat magníficament, sobretot a l’últim quart. També hem guanyat, per la quantitat de dos més un que hem fet, han sigut moltíssims i aquestes accions apropen cada vegada més a la victòria. I allà, en aquell moment l’infantil s’ha sortit.

Cinc euros més a la guardiola. I ja son molts diners que reunim en la recol•lecció de antiesportives. Segon partit consecutiu que el nostre 55 té que pagar 5 euros per una antiesportiva provocada. L’hi a xiulat una presumpte empenta que li a costat 5 euros.

En general com tots els partit guanyats, ben jugat i a seguir treballant darrera darrera entreno
Ànims St. Andreu!

1 comentaris:

isma ha dit...

sisi, i jo he posat un tap!!!!!!!!!

Publica un comentari a l'entrada